Saturday, November 28, 2015

Jelly Gamat Gold G Murah

Timun laut adalah bahan utama yang tinggi asid menurunkan ubat gastrik secara semulajadi Jelly Gamat Gold G mengandungi antiseptik semulajadi yang mampu meneutralkan keasidan perut dan juga membunuh bakteria Helicobacter pylory menyebabkan asid perut dan ulser.

Penyelidikan yang dijalankan di beberapa buah universiti di Malaysia selama 8 tahun menunjukkan bahawa Timun Laut boleh meningkatkan peredaran darah, mencegah tersumbat kolesterol dalam salur darah, melancarkan fungsi buah pinggang, meningkatkan kadar metabolisme, membantu menurangi sakit sendi (arthritis), kencing manis dan tekanan darah tinggi, mempercepatkan penyembuhan luka, kedua-dua luka luar dan kecederaan dalaman, dan juga sebagai ubat asid perut (ulser) adalah sangat berkesan, selamat dan tiada kesan sampingan.

Ia telah terbukti dalam penyelidikan Ridzwan Hashim jabatan biokimia, Universiti Kebangsaan Malaysia. Kajian menunjukkan bahawa gamat adalah anti-bakteria, seperti bakteria Proteus Mirabilis, punca kecederaan pada organ-organ, dan Escherichia colii, bakteria penginfeksi usus. Faktor pertumbuhan sel itu sendiri terdiri daripada bahan protein, asid amino, omega 3, 6 dan 9, mineral, kromium, kondroitin dan glukosamina yang semua bersatu dalam merawat perandangan dan luka-luka dalam perut. Keupayaan perut luka penutupan. Oleh itu Jelly Gamat Gold G Murah adalah penyelesaian terbaik sebagaiobat mengurangkan asid perut yang tinggi secara semula jadi yang paling berkuasa. http://sutoro.web.id/spare-part-mobil/2255

No comments:

Post a Comment